Har du blivit uppringd av oss?
Det händer att vi ringer upp våra faddrar, månadsgivare eller andra givare. Är det så att du av någon anledning föredrar att inte bli kontaktad per telefon, mejla gärna ditt givarnummer och telefonnummer till info@barnfonden.se så tar vi bort ditt telefonnummer.
I vilket syfte ringer vi till dig?
Det finns flera olika anledningar till att vi kontaktar dig via telefon. Det kan exempelvis handla om att Givarservice behöver ställa en fråga kring ditt fadderskap eller din adress, eller be om ett förtydligande kring hur en gåva som du skänkt ska användas.
En annan anledning är att vi vill kunna hjälpa fler utsatta barn i världen, och vi vill med jämna mellanrum ställa frågan till dig och andra givare om du har möjlighet och vill bidra med ytterligare stöd. Exempelvis genom att bli fadder till ytterligare ett barn, höja ditt månadsbidrag eller ge en personlig gåva till ditt fadderbarn.
Tack för ditt stöd
Vi vill passa på att lyfta att vi är djupt tacksamma för det stöd vi får från dig och andra givare – oavsett hur stort eller litet det är. Alla bidrar efter sin förmåga och det är tillsammans vi bygger en bättre framtid för utsatta barn i världen. Samtidigt ser vi att behoven är stora och det finns många barn som väntar på att få hjälp. Därför ringer vi då och då för att fråga om du kan tänka dig att bidra ytterligare. Vill du inte ha den här typen av samtal framöver är det bara att säga till oss så ordnar vi det.
Företaget Becksmo hjälper oss
Vi har anlitat företaget Becksmo som är ett externt telemarketingföretag. Samtalen kan komma från olika telefonnummer. Vi uppger inte här de nummer vi ringer ifrån med tanke på ökade antalet telefonbedrägerier. Vill ni kontakta oss så gör ni det på 040-12 18 85 eller via mejl info@barnfonden.se.